![](https://cdn.prod.website-files.com/641f1c66b6257ec809fd0495/65413c7c5df8c908b9f06701_LVIV_01_16x9_F.gif)
Klient: MULTI POLAND Sp. z o.o.
Rebranding marki FORUM LVIV. Rodzinne centrum we Lwowie
Projekt systemu identyfikacji wizualnej dla Forum Lviv realizowaliśmy w 2015 roku.
Identyfikacja nowego centrum handlowego we Lwowie była odpowiedzią na potrzeby lokalnego rynku na Ukrainie w okresie gospodarczych przemian. Nasza misja polegała na stworzeniu przyjaznego i rodzinnego wizerunku, pełnego pozytywnych elementów, który - zgodnie z briefem - miał budować bliskie relacje między marką a klientem.
Po dokładnej analizie dostępnych materiałów i przyjrzeniu się eklektycznej architekturze budynku, podjęliśmy decyzję, że nowa identyfikacja powinna łączyć dwie istotne cechy. Z jednej strony, musi emanować radością i być przystępna dla naszej grupy docelowej, ale z drugiej strony, powinna harmonijnie współgrać z nowoczesnym i wyrazistym otoczeniem architektonicznym.
W trakcie naszej pracy, korzystając z wiedzy nabytej od najbardziej renomowanych centrów handlowych na świecie, takich jak Mall of America czy Selfridges, oparliśmy naszą identyfikację na zasadzie total brandingu.
Wprowadziliśmy czarno-biały wzór, który nie tylko nawiązywał do świata mody, ale także nadawał naszej identyfikacji nowoczesnego i eleganckiego charakteru. Kluczowym elementem w systemie identyfikacji jest motyw zwierzęcy, który wypełnia kropkę w logo Forum Lviv oraz pojawia się na kluczowych materiałach reklamowych centrum.
Cztery wyraziste kolory, używane w systemie identyfikacji Forum Lviv, nadały mu przyjazny charakter rodzinny. Jednak w komunikacji kolory są wykorzystywane pojedynczo, co pozwala zachować prostotę i wyrazistość systemu. Nasz język wizualny opiera się na trzech podstawowych kolorach - czerwonym, niebieskim i żółtym, które mają swoje korzenie w historii architektury i sztuki. Do tego zestawu dodaliśmy kolor zielony, który wywodzi się z przestrzeni barwnej RGB odzwierciedlającej właściwości odbiorczych ludzkiego oka. Żywa kolorystyka oraz pełni energii ludzie przedstawieni na key visualach sprawiają, że cała identyfikacja jest przyjazna i atrakcyjna dla odbiorcy.
Logo, będące również efektem naszej pracy, opiera się na czarnej typografii, z wysuniętą kropką, wyróżniającą się nad literami i nadającą mu dynamiki, lekkości i nowoczesnego wyrazu.
W efekcie stworzyliśmy spójny i wyrazisty język wizualny, który oddaje atmosferę przyjazną dla rodzin, jednocześnie utrzymując elegancję i prostotę, które są kluczowe dla świata mody i pojęcia “lifestyle.
Centrum handlowe Forum Lviv zostało zwycięzcą w konkursie CEE Reatil Awards 2015 w kategorii Retail Project Large.
![LVIV_02_1x1_H](https://cdn.prod.website-files.com/641f1c66b6257ec809fd0495/65413ca053b4e36b9d808d3c_LVIV_02_1x1_H.gif)
![LVIV_03_1x1_H](https://cdn.prod.website-files.com/641f1c66b6257ec809fd0495/65413cb11ed28e38ce79c62b_LVIV_03_1x1_H.gif)
![LVIV_04_3x4_H](https://cdn.prod.website-files.com/641f1c66b6257ec809fd0495/65413cc1dd1ec1d7fa0b9b98_LVIV_04_3x4_H.jpg)
![LVIV_05_3x4_H](https://cdn.prod.website-files.com/641f1c66b6257ec809fd0495/65413cd0aad891e00a695617_LVIV_05_3x4_H.jpg)
![LVIV_06_2x3_F](https://cdn.prod.website-files.com/641f1c66b6257ec809fd0495/65413cdbf54e73283e379d49_LVIV_06_2x3_F.jpg)
![LVIV_07_1x1_H](https://cdn.prod.website-files.com/641f1c66b6257ec809fd0495/65413cedba090004e730a09d_LVIV_07_1x1_H.jpg)
![LVIV_08_1x1_H](https://cdn.prod.website-files.com/641f1c66b6257ec809fd0495/65413cf93b7ca47bb77fa8ec_LVIV_08_1x1_H.jpg)
![LVIV_09_3x4_H](https://cdn.prod.website-files.com/641f1c66b6257ec809fd0495/65413d0a4b8ffd79a3e546d5_LVIV_09_3x4_H.jpg)
![LVIV_10_3x4_H](https://cdn.prod.website-files.com/641f1c66b6257ec809fd0495/65413d21f8ba5f7593e247c8_LVIV_10_3x4_H.jpg)
![LVIV_11_2x3_F](https://cdn.prod.website-files.com/641f1c66b6257ec809fd0495/65413d2fabf13f4d70872b90_LVIV_11_2x3_F.jpg)