Klient: AGORA S.A.

Zakres: 
Consumer Survey
 | 
Zakres: 
Logo Design
 | 
Zakres: 
Brand Identity
 | 
Zakres: 
Subbrands Design
 | 
Zakres: 
Typography
 | 
Zakres: 
Iconography
 | 
Zakres: 
Digital
 | 
Zakres: 
Website Graphic Design
 | 
Zakres: 
Brand Book
 | 

Rebranding marki GAZETA. Nowe oblicze portalu

Klient zgłosił się do nas z prośbą o zaprojektowanie nowego ponadczasowego i dostosowanego do szerokiej gamy mediów, logo portalu Gazeta.pl. Naszym zadaniem było także stworzenie spójnego systemu identyfikacji dla wszystkich (aktualnych i powstających) serwisów tematycznych pod szyldem Gazeta.pl. System miał w wyrazisty sposób komunikować obecność marki zarówno na stronach internetowych jak i w aplikacjach mobilnych. Dodatkowo, znak miał wyraźnie odróżniać się od logo Gazety Wyborczej.

Przy projektowaniu nowego logo Gazeta.pl najważniejsze było wykorzystanie potencjału, który miał dotychczasowy, dobrze ugruntowany w świadomości odbiorcy znak. Uznaliśmy, iż najlepszą drogą jest lifting –  dostosowanie starego logo do współczesnych technologii oraz standardów projektowania graficznego. Osiągnęliśmy to poprzez skupienie uwagi na sygnecie oraz maksymalne wyciszenie i uproszczenie typografii.

Stworzyliśmy nowoczesny, a zarazem uniwersalny system oparty na motywie kropek. Sygnet wpisuje się w kwadrat i jest żyjącą formą, która zmienia kolory w zależności od kategorii. Kolorystyka wpisuje się w aktualne trendy środowiska internetowego.

Klikając "Akceptuj", wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookie na Twoim urządzeniu w celu usprawnienia nawigacji w witrynie, analizy korzystania z witryny i pomocy w naszych działaniach marketingowych. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności.