Klient: Kopalnia Soli "Wieliczka" Trasa Turystyczna Sp. z o.o.
Kopalnia Soli "Wieliczka" to jedna z największych atrakcji turystycznych Polski, miejsce o tradycji sięgającej ponad 700 lat. To obiekt wpisany na listę światowego dziedzictwa UNESCO od 1978 roku. Dotychczasowy system identyfikacji wizualnej opracowany w 2005 roku niezbyt czytelnie przekazywał wartości marki i wymagał uporządkowania.
W projekcie logo powróciliśmy do historii - ręcznie wykreśliliśmy nowy znak, bazując na miejskiej pieczęci Wieliczki z 1609 r., skupiając się na detalach, przywracając mu jego właściwą szlachetność. W poprzednim systemie herb był niewielki i nieczytelny. Obecnie jest on podstawą identyfikacji - jest nośnikiem wartości marki, jest duży i odpowiednio wyeksponowany.
System identyfikacji wizualnej został uporządkowany - zastosowaliśmy rozróżnienie kolorystyczne odpowiadające dwóm podmiotom spółki ułatwiające poruszanie się w strukturze firmy.