Klient: KAN TRADEMARK Sp. z o.o.

Zakres: 
Desk Research Analysis
 / 
Zakres: 
Visual Communication Strategy
 / 
Zakres: 
Logo Design
 / 
Zakres: 
Brand Identity
 / 
Zakres: 
Typography
 / 
Zakres: 
Brand Book
 / 

Rebranding marki TATUUM. Harmonia z naturą

Marka TATUUM od prawie 20 lat ubiera kobiety i mężczyzn łącząc ponadczasową klasykę z aktualnymi trendami w modzie. W 2016 roku został postawiony przed brandem nadrzędny cel strategiczny, którym jest dążenie do zrównoważonego rozwoju oraz harmonii natury człowieka i środowiska. W związku z tym założycielom firmy zależało, aby nowe zaprojektowane logo wyrażało najważniejsze cechy marki - naturalność, klasyczną elegancję oraz wysoką jakość.

Projektując znak skupiliśmy się na wykorzystaniu potencjału, jaki niesie nazwa TATUUM. Powtórzenia liter "T" i "U" naprowadziły nas na kierunek kreacji logotypu opartego na rytmie. Aby osiągnąć maksymalnie czystą i prostą formę, użyliśmy litery "U" jako modułu do stworzenia liter "A" i "M".

Liternictwo jest smukłe i dwuelementowe, co nadaje znakowi szlachetności i subtelności. System dopełniają ręcznie rysowane desenie, które komunikują koncentrację marki na wysokiej jakości naturalnych materiałów, takich jak wełna, bawełna czy len. Na podstawie przeprowadzonych analiz stworzyliśmy paletę pięciu kolorów-symboli zainspirowanych naturą - drewno, kamień, ziemia, zieleń i woda.

Klikając "Akceptuj", wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookie na Twoim urządzeniu w celu usprawnienia nawigacji w witrynie, analizy korzystania z witryny i pomocy w naszych działaniach marketingowych. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności.