
Klient: KAN TRADEMARK Sp. z o.o.
Rebranding marki TATUUM. Harmonia z naturą
Marka TATUUM od prawie 20 lat ubiera kobiety i mężczyzn łącząc ponadczasową klasykę z aktualnymi trendami w modzie. W 2016 roku został postawiony przed brandem nadrzędny cel strategiczny, którym jest dążenie do zrównoważonego rozwoju oraz harmonii natury człowieka i środowiska. W związku z tym założycielom firmy zależało, aby nowe zaprojektowane logo wyrażało najważniejsze cechy marki - naturalność, klasyczną elegancję oraz wysoką jakość.
Projektując znak skupiliśmy się na wykorzystaniu potencjału, jaki niesie nazwa TATUUM. Powtórzenia liter "T" i "U" naprowadziły nas na kierunek kreacji logotypu opartego na rytmie. Aby osiągnąć maksymalnie czystą i prostą formę, użyliśmy litery "U" jako modułu do stworzenia liter "A" i "M".
Liternictwo jest smukłe i dwuelementowe, co nadaje znakowi szlachetności i subtelności. System dopełniają ręcznie rysowane desenie, które komunikują koncentrację marki na wysokiej jakości naturalnych materiałów, takich jak wełna, bawełna czy len. Na podstawie przeprowadzonych analiz stworzyliśmy paletę pięciu kolorów-symboli zainspirowanych naturą - drewno, kamień, ziemia, zieleń i woda.













