Klient: LINK4 Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.

Zakres: 
Desk Research Analysis
 | 
Zakres: 
Logo Design
 | 
Zakres: 
Corporate and Brand Identity
 | 
Zakres: 
Typography
 | 
Zakres: 
Iconography
 | 
Zakres: 
Brand Book
 | 
Zakres: 
Printing Consulting
 | 

Rebranding marki LINK4. Energia i nowoczesno┼Ť─ç w 4 kolorach

ÔÇŹ

Logo LINK4:wizualna interpretacja cyfry 4

Dla LINK4, jednego z najwi─Ökszych ubezpieczycieli w Polsce, stworzyli┼Ťmy bardzo wyrazisty i mocny j─Özyk wizualny. Nowe, proste i czytelne logo LINK4 stanowi wizualn─ů interpretacj─Ö cyfry 4, kt├│ra jest obecna w percepcji marki od samego pocz─ůtku.

System identyfikacji zosta┼é oparty na czterech modu┼éach osadzonych w gamie kolorystycznej wywodz─ůcej si─Ö z koloru znaku poprzedniego w┼éa┼Ťciciela (RSA Group). Cztery pasy i solidny font komunikuj─ů stabilno┼Ť─ç firmy. To zestawienie kolorystyczne tworzy charakterystyczny key visual, kt├│ry jest fundamentem wszystkich materia┼é├│w brandingowych i reklamowych. Ten wielobarwny element ca┼ékowicie spe┼éni┼é za┼éo┼╝enia klienta, poszukuj─ůcego nie tylko zmiany logotypu, ale r├│wnie┼╝ wiod─ůcego motywu, kt├│ry m├│g┼éby by─ç elastycznie wykorzystywany w komunikacji marketingowej.

Naszym zadaniem by┼éo od┼Ťwie┼╝enie wizerunku marki r├│wnie┼╝ w kierunku wiarygodno┼Ťci, innowacyjno┼Ťci, energii i nowoczesno┼Ťci. Zaproponowane nowe barwy wyra┼║nie komunikuj─ů energi─Ö. Zastosowanie systemu na zdj─Öciach i przestrzennych elementach, symbolizuj─ůcych przyk┼éadowe produkty marki, ma nowoczesny i dynamiczny charakter. Dzi─Öki stworzonym przez nas narz─Ödziom brandingowym, kt├│re klient umiej─Ötnie wykorzystuje, komunikacja marketingowa LINK4 bardzo mocno wyr├│┼╝nia si─Ö na rynku ubezpieczeniowym.

Klikaj─ůc "Akceptuj", wyra┼╝asz zgod─Ö na przechowywanie plik├│w cookie na Twoim urz─ůdzeniu w celu usprawnienia nawigacji w witrynie, analizy korzystania z witryny i pomocy w naszych dzia┼éaniach marketingowych. Wi─Öcej informacji mo┼╝na znale┼║─ç w naszej Polityce prywatno┼Ťci.