Klient: LINK4 Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.
Logo LINK4:wizualna interpretacja cyfry 4
Dla LINK4, jednego z największych ubezpieczycieli w Polsce, stworzyliśmy bardzo wyrazisty i mocny język wizualny. Nowe, proste i czytelne logo LINK4 stanowi wizualną interpretację cyfry 4, która jest obecna w percepcji marki od samego początku.
System identyfikacji został oparty na czterech modułach osadzonych w gamie kolorystycznej wywodzącej się z koloru znaku poprzedniego właściciela (RSA Group). Cztery pasy i solidny font komunikują stabilność firmy. To zestawienie kolorystyczne tworzy charakterystyczny key visual, który jest fundamentem wszystkich materiałów brandingowych i reklamowych. Ten wielobarwny element całkowicie spełnił założenia klienta, poszukującego nie tylko zmiany logotypu, ale również wiodącego motywu, który mógłby być elastycznie wykorzystywany w komunikacji marketingowej.
Naszym zadaniem było odświeżenie wizerunku marki również w kierunku wiarygodności, innowacyjności, energii i nowoczesności. Zaproponowane nowe barwy wyraźnie komunikują energię. Zastosowanie systemu na zdjęciach i przestrzennych elementach, symbolizujących przykładowe produkty marki, ma nowoczesny i dynamiczny charakter. Dzięki stworzonym przez nas narzędziom brandingowym, które klient umiejętnie wykorzystuje, komunikacja marketingowa LINK4 bardzo mocno wyróżnia się na rynku ubezpieczeniowym.