Klient: Legg Mason Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A.

Zakres: 
Brand Strategy
 / 
Zakres: 
Desk Research Analysis
 / 
Zakres: 
Naming
 / 
Zakres: 
Logo Design
 / 
Zakres: 
Corporate Identity
 / 
Zakres: 
Typography
 / 
Zakres: 
Social Media
 / 
Zakres: 
Digital
 / 
Zakres: 
Website Graphic Design
 / 
Zakres: 
Brand Book
 / 

Nowa identyfikacja marki ESALIENS. Legg Mason zmienia nazwę

W 2016 roku Zarząd, pracownicy oraz inwestorzy Towarzystwa Funduszy Inwestycyjnych Legg Mason wykupili akcje firmowe spółki. Krok ten pociągnął za sobą potrzebę całkowitej zmiany wizerunku marki. Szeroki zakres projektu obejmował warsztaty strategiczne, opracowanie pozycjonowania w ramach strategii marki oraz kreację nowej identyfikacji wizualnej. Firma w trakcie procesu rebrandingowego zmieniła także swoją nazwę na Esaliens.

Dla Esaliens stworzyliśmy znak oparty na prostej masywnej typografii, podkreślającej nowoczesność i stabilność nowej spółki. Kolor granatowy, dominujący w świecie finansów, uzupełniliśmy żółtymi i czerwonymi akcentami, co nadało znakowi świeżości i dynamiczności. Poszczególne fragmenty liter przenikają się wzajemnie, podkreślając transparentność działań firmy.

Elementy charakterystyczne znaku, stały się punktem wyjścia do opracowania systemu identyfikacji wizualnej. Powstał unikalny język graficzny odpowiadający DNA marki, konsekwentnej i odważnej.

Klikając "Akceptuj", wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookie na Twoim urządzeniu w celu usprawnienia nawigacji w witrynie, analizy korzystania z witryny i pomocy w naszych działaniach marketingowych. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności.