Klient: Towarzystwo Edukacji bankowej SA
Wygraliśmy przetarg na opracowanie koncepcji rebrandingu Holdingu TEB działającego w obszarze B2B. Towarzystwo Edukacji Bankowej SA prowadzi największe niepubliczne uczelnie wyższe pod marką Uniwersytety MERITO w kilkunastu miastach Polski (wcześniej Wyższa Szkoła Bankowa) oraz edukację od poziomu podstawowego po pomaturalny. W ramach działalności Holdingu realizowane są również inne działania m.in. inwestycyjne. Zakres prac obejmował: konsultacje dotyczące architektury marek w grupie, wypracowanie warsztatowe strategii marki oraz rozwiązań nazewniczych dla holdingu, spółki dominującej w holdingu oraz podmiotów i marek bezpośrednio z nią powiązanych oraz opracowanie systemu Corporate Identity dla wyżej wymienionych podmiotów.
Nazwa oraz system identyfikacji, które stworzyliśmy dla klienta, oddają wypracowane na warsztacie założenia strategiczne firmy. TETOS to nawiązanie do poprzedniej nazwy firmy TEB oraz twórcza adaptacja i reinterpretacja polskiego rzeczownika “ETOS”. Jako że etos jest zbiorem norm nieskodyfikowanych, ale ważnych i obowiązujących w danej społeczności, staje się czymś ważniejszym, trwalszym dla modelu postępowania grupy niż przepis czy ustawa, ponieważ w odróżnieniu od nich jest systemem uwewnętrznionym.
Zaprojektowany przez nas znak i system obrazują wartości firmy: poszanowanie zasad, partnerstwo, nowoczesny konserwatyzm i stabilny rozwój. Litera inicjalna nazwy zaczerpnięta została ze słów „transparentność” i „tradycja”. W nazwie TETOS zakodowana jest pamięć organizacyjna. Poprzednia nazwa firmy (w skócie TEB SA) również zaczynała się od litery „T”.