Klient: Powszechny Zakład Ubezpieczeń SA, Powszechny Zakład Ubezpieczeń na Życie SA
W 2018 roku odświeżyliśmy język wizualny marki PZU wprowadzając do systemu identyfikacji nowy key visual Został on zaprojektowany na bazie pojedynczego łuku wywodzącego się ze stworzonego przez nasze studio w 2012 roku znaku PZU.
Rewolucja w Key Visualu i Identyfikacji Marki
Na podstawie key visuala opracowaliśmy na nowo wszystkie elementy systemu identyfikacji wykorzystujące dotychczas charakterystyczny dla marki element graficzny w postaci nawiasów. W szczególności były to materiały obejmujące ATL, BTL, digital, social media. Zasady konstrukcji key visuala zostały szczegółowo opracowane i opisane w Księdze Identyfikacji Wizualnej. Zweryfikowaliśmy również odpowiednio wszystkie reguły rządzące tworzeniem pozostałych elementów systemu identyfikacji i ich wytyczne w KIW. Księga została rozszerzona o nowe, uzupełniające części.