Klient: Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.
Nazwa i nowa identyfikacja marki MAJSTERIA. Portal pośrednictwa usług
MAJSTERIA to serwis internetowy, poprzez który szybko i łatwo można znaleźć kontakt do wykonawców z różnych kategorii usług. Ich zakres jest bardzo szeroki - od prac związanych z budową, remontem czy naprawami, poprzez transport i motoryzację aż do zleceń obejmujących kulturę, edukację, urodę, finanse czy programowanie, IT.
Stworzona przez nas nazwa MAJSTERIA nawiązuje do kilku terminów, które na poziomie podświadomym mają kojarzyć się użytkownikom z pożądanymi wartościami i pojęciami. Na pierwszy plan wysuwa się skojarzenie z fachowcem, dobrym specjalistą od napraw i remontów, czyli “majstrem”. Kolejne terminy, które “podskórnie” wybrzmiewają w nazwie to “feria” i “galeria” czy “drogeria”. Pierwsze pojęcie odzwierciedla szeroki zakres kategorii i branż na portalu, w kolejnych - przyrostek “eria” sprawia, że nazwa mimowolnie kojarzy nam się z grupą obiektów oferujących różnorodne usługi, czy produkty.
Nowy portal, którego właścicielem jest LEROY MERLIN, odpowiada na współczesne potrzeby użytkowników oraz najnowsze trendy w zakresie wizerunku, nowych technologii, funkcjonalności UX i bezpieczeństwa.
Projekt logo bazuje na technicznym foncie, który ma odzwierciedlać solidność i wysoką jakość usług. Symbol śrubki kojarzy się wprost z remontem i naprawami, jako głównymi kategoriami usług na portalu. System identyfikacji opiera się na trzech kolorach - białym, czarnym i fluorescencyjnej zieleni. Barwy te nawiązują do palety kolorystycznej właściciela marki i komunikują komplementarność usług oraz możliwość ich łączenia z produktami i wiedzą LEROY MERLIN. Język wizualny MAJSTERII uzupełniają dwukolorowe ikony i zabawne, nowoczesne ilustracje.








