Klient: FITATU Sp. z o.o.
"Rytm życia, rytm pracy, rytm diety. Rytm Holii - Twój rytm.” Tak brzmi Idea marki Vitalia Holia - innowacyjnej metody odchudzania przy pomocy aplikacji, wypracowana przez nas w ramach procesu strategicznego. Usługa miała promować skuteczny sposób redukcji wagi ze wsparciem smartfona – z wytycznymi w zakresie posiłków, kontrolą wskaźników zdrowego odżywiania i własnymi treningami.
Język wizualny został oparty na 4 kolorowych belkach symbolizujących najważniejsze parametry żywieniowe: białka, węglowodany, tłuszcze i kalorie. Graficzne, wyraziste kształty i mocne, soczyste barwy komunikują DNA marki, czyli przyjemność zdrowego jedzenia i swobodę odchudzania we własnym rytmie. Animacje belek podkreślają dynamikę procesu będącą odpowiedzią na indywidualne potrzeby odbiorców. Zdjęcia, ikonografia i dedykowana typografia budują uczucie radości i wizualnie wspierają pozytywny odbiór aplikacji.