Klient: FITATU Sp. z o.o.

Zakres: 
Brand Strategy
 | 
Zakres: 
Desk Research Analysis
 | 
Zakres: 
Design Audit
 | 
Zakres: 
Logo Design
 | 
Zakres: 
Brand Identity
 | 
Zakres: 
Typography
 | 
Zakres: 
Iconography
 | 
Zakres: 
Website Graphic Design
 | 
Zakres: 
Application Design
 | 
Zakres: 
Brand Book
 | 

Rebranding marki i projekt graficzny strony Vitalia Holia. Zdrowe odżywianie w dynamicznym rytmie

"Rytm życia, rytm pracy, rytm diety. Rytm Holii - Twój rytm.” Tak brzmi Idea marki Vitalia Holia - innowacyjnej metody odchudzania przy pomocy aplikacji, wypracowana przez nas w ramach procesu strategicznego. Usługa miała promować skuteczny sposób redukcji wagi ze wsparciem smartfona – z wytycznymi w zakresie posiłków, kontrolą wskaźników zdrowego odżywiania i własnymi treningami.

Język wizualny został oparty na 4 kolorowych belkach symbolizujących najważniejsze parametry żywieniowe: białka, węglowodany, tłuszcze i kalorie. Graficzne, wyraziste kształty i mocne, soczyste barwy komunikują DNA marki, czyli przyjemność zdrowego jedzenia i swobodę odchudzania we własnym rytmie. Animacje belek podkreślają dynamikę procesu będącą odpowiedzią na indywidualne potrzeby odbiorców. Zdjęcia, ikonografia i dedykowana typografia budują uczucie radości i wizualnie wspierają pozytywny odbiór aplikacji.

Klikając "Akceptuj", wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookie na Twoim urządzeniu w celu usprawnienia nawigacji w witrynie, analizy korzystania z witryny i pomocy w naszych działaniach marketingowych. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności.