Klient: ZDROWE MALUCHY Sp. z o.o.
Firma Zdrowe Maluchy zdecydowała się na rebranding swojej marki Xtreme Kids, ponieważ duża konkurencja w branży organizującej atrakcje do spędzania czasu wolnego spowodowała, że coraz większe znaczenie ma budowanie bazy lojalnych klientów. Brief zakładał, zaprojektowanie nowego logo, które spotkałoby się z pozytywnym odbiorem oraz pomagało budować relacje z dziećmi w szerokim przedziale wiekowym od 4 do 12 lat.
Zaprojektowaliśmy logo przywodzące na myśl bajecznie kolorowy, pełen fantazji i wrażeń świat dziecka. Paleta kolorystyczna oparta jest o pięć żywych kolorów. W miejscu litery “I” pojawia się sympatyczna postać uśmiechniętego ludzika, która zabiera nas w inspirującą podróż rodzinnej zabawy. Jego sportowa sylwetka i stworzony przez nas nowy sygnet wyrażają jedną z najważniejszych wartości marki - ideę ruchu, który jest kluczowy dla zdrowa dzieci i stanowi podstawę rozwoju i szczęśliwego dzieciństwa.
Uzupełniające wersje głównego logo, pozwalają klientowi stosować znak w różnych mediach i aplikacjach. Stworzyliśmy też elastyczny system znaków submarek, który pozwala na łatwe dodawanie nazwy miasta w sytuacji ekspansji marki i otwierania nowych sal zabaw w kolejnych lokalizacjach.
Nowemu logo towarzyszy w identyfikacji claim: “Przestrzeń zdrowej zabawy”.
Zdaniem naszego klienta, właściciela sal zabaw Xtreme Kids: “Nowe logo odzwierciedla radość i energię, którą marka chce wnieść do życia dzieci i ich rodzin.”