Klient: MYSIA 3
W gmachu, w którym przez 50 lat w czasach PRL’u funkcjonował urząd cenzury zajmujący się wykreślaniem z dokumentów, listów, książek tzw. “niepoprawnych” politycznie informacji powstał dom handlowy – Mysia 3.
Obecnie to kameralna galeria produktów luksusowych, w którym swoje sklepy firmowe mają takie marki jak COS, MUJI czy NAP. Dla tego klienta opracowaliśmy strategię komunikacji wizualnej oraz zaprojektowaliśmy pełny system identyfikacji oraz oznakowanie.
W pracy nad tym projektem zainspirowała nas historia samego budynku centrum handlowego, który przez wiele lat stanowił siedzibę Głównego Urzędu Kontroli Prasy, Publikacji i Widowisk, czyli tzw. cenzury. Stąd w materiałach brandingowych Mysiej 3 obecne są charakterystyczne „wykreślenia”, spod których przebijają fragmenty tekstów. Cały system identyfikacji wizualnej został oparty na typografii i “cenzurowaniu”.