![](https://cdn.prod.website-files.com/641f1c66b6257ec809fd0495/6582e3ff2233fbc831fdacb1_REXONA_01_16x9_F.jpg)
Klient: Unilever Polska S.A.
Opakowania marki REXONA. Sztuka uszlachetniania
Najtrudniejszym okresem, w którym produkt kosmetyczny musi wyróżnić się na półce wśród bardzo silnej konkurencji jest czas świąteczny. Przed Bożym Narodzeniem i Wielkanocą półki sklepowe pękają od ogromnej liczby produktów, a firmy ścigają się w tworzeniu atrakcyjnych limitowanych edycji.
Pracując dla marki Rexona tworzyliśmy projekty opakowań produktów skierowanych do kobiet i mężczyzn: Rexona Woman i Rexona Man. Aby przyciągnąć uwagę konsumenta sięgaliśmy do naszej wiedzy drukarskiej i korzystaliśmy ze skutecznego i efektownego narzędzia, jakim są różnego rodzaju papiery ozdobne, powlekane czy folie metalizowane.
W swoich projektach proponowaliśmy atrakcyjny design i ciekawe uszlachetnienia w połączeniu z funkcjonalnością opakowania. Dzięki stworzonym przez nas projektom strukturalnym bazujących na specjalnych okienkach klienci mogli zobaczyć produkt bez otwierania pudełka.
![REXONA_02_2x3_F](https://cdn.prod.website-files.com/641f1c66b6257ec809fd0495/6582e40e413a0600bafa93bd_REXONA_02_2x3_F.gif)
![REXONA_03_2x3_F](https://cdn.prod.website-files.com/641f1c66b6257ec809fd0495/6582e41d1ab8f7b9552b2bc2_REXONA_03_2x3_F.jpg)
![REXONA_04_1x1_H](https://cdn.prod.website-files.com/641f1c66b6257ec809fd0495/6582e43840f14c8fef21a210_REXONA_04_1x1_H.gif)
![REXONA_05_1x1_H](https://cdn.prod.website-files.com/641f1c66b6257ec809fd0495/6582e448ac055daeab2b1c14_REXONA_05_1x1_H.gif)