![](https://cdn.prod.website-files.com/641f1c66b6257ec809fd0495/6581afaa56c88cfbd4e9bdfb_AXE_01_16x9_F.jpg)
Klient: Unilever Polska S.A.
Opakowania marki AXE. Sztuka obietnic
Packaging jest sztuką obietnic i wiarygodności, dlatego też projektując opakowanie, wiemy, że musi ono budzić zarówno pozytywne emocje, przyciągać uwagę, jak i pełnić funkcję informacyjną.
W przypadku marki Axe braliśmy również pod uwagę to, że Unilever od wielu lat opiera swoją komunikację marketingową na tzw. efekcie Axe, polegającym na wywoływaniu nieodpartego pożądania u kobiet do pachnących Axe mężczyzn. ;-)
Stąd pracując nad projektami opakowań kosmetyków dla mężczyzn, myśleliśmy również o tym, iż produkty te kupują często kobiety. W niektórych opakowaniach ważny był nie tylko efekt wizualny, ale również ich projekt strukturalny. Ciekawy sposób otwierania pudełka wpisywał się w nowy trend emocjonalnego “unboxingu” i pozwalał na efektowną ekspozycję produktu przy zamkniętym opakowaniu.
![AXE_02_2x3_F](https://cdn.prod.website-files.com/641f1c66b6257ec809fd0495/6581afb3ed29c6a3e85329b8_AXE_02_2x3_F.jpg)
![AXE_03_2x3_F](https://cdn.prod.website-files.com/641f1c66b6257ec809fd0495/6581afd49ef1ad35fa7d8935_AXE_03_2x3_F.jpg)
![AXE_04_3x4_H](https://cdn.prod.website-files.com/641f1c66b6257ec809fd0495/6581afec14c8d46d5598b5b6_AXE_04_3x4_H.jpg)
![AXE_05_3x4_H](https://cdn.prod.website-files.com/641f1c66b6257ec809fd0495/6581affaa447ff212e029fbf_AXE_05_3x4_H.jpg)
![AXE_06_16x9_F](https://cdn.prod.website-files.com/641f1c66b6257ec809fd0495/6581b00b5a6a351fa571611c_AXE_06_16x9_F.jpg)