Klient: LINK4 Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.

Zakres: 
Desk Research Analysis
 | 
Zakres: 
Logo Design
 | 
Zakres: 
Corporate and Brand Identity
 | 
Zakres: 
Typography
 | 
Zakres: 
Iconography
 | 
Zakres: 
Brand Book
 | 
Zakres: 
Printing Consulting
 | 

Rebranding marki LINK4. Energia i nowoczesność w 4 kolorach

Logo LINK4:wizualna interpretacja cyfry 4

Dla LINK4, jednego z największych ubezpieczycieli w Polsce, stworzyliśmy bardzo wyrazisty i mocny język wizualny. Nowe, proste i czytelne logo LINK4 stanowi wizualną interpretację cyfry 4, która jest obecna w percepcji marki od samego początku.

System identyfikacji został oparty na czterech modułach osadzonych w gamie kolorystycznej wywodzącej się z koloru znaku poprzedniego właściciela (RSA Group). Cztery pasy i solidny font komunikują stabilność firmy. To zestawienie kolorystyczne tworzy charakterystyczny key visual, który jest fundamentem wszystkich materiałów brandingowych i reklamowych. Ten wielobarwny element całkowicie spełnił założenia klienta, poszukującego nie tylko zmiany logotypu, ale również wiodącego motywu, który mógłby być elastycznie wykorzystywany w komunikacji marketingowej.

Naszym zadaniem było odświeżenie wizerunku marki również w kierunku wiarygodności, innowacyjności, energii i nowoczesności. Zaproponowane nowe barwy wyraźnie komunikują energię. Zastosowanie systemu na zdjęciach i przestrzennych elementach, symbolizujących przykładowe produkty marki, ma nowoczesny i dynamiczny charakter. Dzięki stworzonym przez nas narzędziom brandingowym, które klient umiejętnie wykorzystuje, komunikacja marketingowa LINK4 bardzo mocno wyróżnia się na rynku ubezpieczeniowym.

Klikając "Akceptuj", wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookie na Twoim urządzeniu w celu usprawnienia nawigacji w witrynie, analizy korzystania z witryny i pomocy w naszych działaniach marketingowych. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności.