Klient: POLSKA PRESS Sp. z o.o.

Zakres: 
Desk Research Analysis and Brand Strategy
 | 
Zakres: 
Logo Design
 | 
Zakres: 
Corporate and Brand Identity
 | 
Zakres: 
Typography
 | 
Zakres: 
Iconography
 | 
Zakres: 
3D Rendering
 | 
Zakres: 
Digital
 | 
Zakres: 
Brand Book
 | 

Rebranding marki GRATKA. Living branding

Odświeżyliśmy przestarzały system identyfikacji internetowego serwisu ogłoszeniowego gratka.pl, którego żółto-niebieska kolorystyka bardziej kojarzyła się z marketami budowlanymi. Funkcjonujący wcześniej znak jednego z największych i najpopularniejszych serwisów ogłoszeniowych w Polsce przestał być aktualny, a przede wszystkim nie komunikował internetowego charakteru marki.

Przygoda rebrandingu Gratki - odświeżenie wizualne

Nowa identyfikacja umożliwiła marce skuteczne konkurowanie na rynku. Zaprojektowane przez nas logo bazuje na najbardziej charakterystycznym, w dotychczasowym znaku elemencie - podciętej literze ‘g'.

Gratka.pl to serwis ogłoszeniowy, dlatego do stworzenia spójnego i wyrazistego języka wizualnego marki postanowiliśmy użyć przedmiotów, które są sprzedawane na tym portalu. System identyfikacji został oparty na idei living brandingu. Logotyp może być umieszczany na bardzo różnych przedmiotach,  przez co system żyje i przyciąga uwagę. Dzięki temu zabiegowi identyfikacja jasno wskazuje na obszar działalności serwisu gratka.pl i bardzo wiernie oddaje charakter branży ogłoszeniowej. Zmieniliśmy całkowicie kolorystykę marki. Zrezygnowaliśmy z dwóch dotychczasowych kolorów na rzecz czerwieni, która wyróżnia markę na tle konkurencji.

Z nową identyfikacją gratka.pl skutecznie podjęła walkę o pozycję lidera w kategorii serwisów ogłoszeniowych.

Klikając "Akceptuj", wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookie na Twoim urządzeniu w celu usprawnienia nawigacji w witrynie, analizy korzystania z witryny i pomocy w naszych działaniach marketingowych. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności.