Klient: OMNISQUARE Sp. z o.o, PROXIDOCK Sp. z o.o

Zakres: 
Brand Strategy
 | 
Zakres: 
Naming and Claim Creation
 | 
Zakres: 
Logo Design
 | 
Zakres: 
Corporate Identity
 | 
Zakres: 
Typography
 | 
Zakres: 
Website Graphic Design
 | 
Zakres: 
Brand Book
 | 

Nazwa i nowa identyfikacja marki Enginiety. Transformation engineers

Tożsamość wizualna Enginiety, kształtowanie cyfrowej doskonałości

Nazwa i claim, które stworzyliśmy dla klienta, oddaje wypracowane na warsztacie założenia strategiczne firmy. Enginiety jest połączeniem słów „engineers” i „society”, które przywodzi na myśl skojarzenie ze społecznością inżynierów. Jednocześnie podkreśla kompetencje firmy - dostawcy kompleksowych rozwiązań E-commerce na rynki europejskie.

Zaprojektowany przez nas znak i system obrazują wartości nowo powstałej organizacji: profesjonalizm, rzetelność, inżynierskość i transparentność. Język wizualny jest narzędziem, które przekazuje, kim są ludzie z Enginiety. Komunikuje on jasno postawione przez nich założenia: „Pracę wykonujemy zgodnie ze sztuką inżynierską. Użyteczność definiuje zakres naszych projektów. Robimy to, co potrzeba i jak trzeba.” Stąd też w identyfikacji wizualnej nie ma elementów „naddanych”. Opiera się ona o typografię zaprojektowaną przez inżynierów. Linie wychodzące ze znaku obrazują system miar i - tym samym - „rzetelne” podejście projektantów. Dynamika znaku pokazuje naszą metodykę pracy, czyli dopasowanie designu do specyfiki projektu. Rozstawienie liter oddaje przejrzystość działań firmy.

Klikając "Akceptuj", wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookie na Twoim urządzeniu w celu usprawnienia nawigacji w witrynie, analizy korzystania z witryny i pomocy w naszych działaniach marketingowych. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności.