Klient: Powszechny Zakład Ubezpieczeń SA, Powszechny Zakład Ubezpieczeń na Życie SA

Zakres: 
Corporate and Brand Identity
 | 
Zakres: 
ATL and BTL Materials
 | 
Zakres: 
Illustrations
 | 
Zakres: 
Digital
 | 
Zakres: 
Social Media
 | 
Zakres: 
Signage
 | 
Zakres: 
Brand Book
 | 

Odświeżenie key visuala marki PZU

W 2018 roku odświeżyliśmy język wizualny marki PZU wprowadzając do systemu identyfikacji nowy key visual Został on zaprojektowany na bazie pojedynczego łuku wywodzącego się ze stworzonego przez nasze studio w 2012 roku znaku PZU.

Rewolucja w Key Visualu i Identyfikacji Marki

Na podstawie key visuala opracowaliśmy na nowo wszystkie elementy systemu identyfikacji wykorzystujące dotychczas charakterystyczny dla marki element graficzny w postaci nawiasów. W szczególności były to materiały obejmujące ATL, BTL, digital, social media. Zasady konstrukcji key visuala zostały szczegółowo opracowane i opisane w Księdze Identyfikacji Wizualnej. Zweryfikowaliśmy również odpowiednio wszystkie reguły rządzące tworzeniem pozostałych elementów systemu identyfikacji i ich wytyczne w KIW. Księga została rozszerzona o nowe, uzupełniające części.

Klikając "Akceptuj", wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookie na Twoim urządzeniu w celu usprawnienia nawigacji w witrynie, analizy korzystania z witryny i pomocy w naszych działaniach marketingowych. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności.