Klient: Kopalnia Soli "Wieliczka" Trasa Turystyczna Sp. z o.o.

Zakres: 
Desk Research Analysis
 | 
Zakres: 
Logo Design
 | 
Zakres: 
Brand Identity
 | 
Zakres: 
Signage
 | 
Zakres: 
Corporate clothing branding
 | 
Zakres: 
Typography
 | 
Zakres: 
Brand Book
 | 

Rebranding marki WIELICZKA. Powrót do historii

Kopalnia Soli "Wieliczka" to jedna z największych atrakcji turystycznych Polski, miejsce o tradycji sięgającej ponad 700 lat. To obiekt wpisany na listę światowego dziedzictwa UNESCO od 1978 roku. Dotychczasowy system identyfikacji wizualnej opracowany w 2005 roku niezbyt czytelnie przekazywał wartości marki i wymagał uporządkowania.

W projekcie logo powróciliśmy do historii - ręcznie wykreśliliśmy nowy znak, bazując na miejskiej pieczęci Wieliczki z 1609 r., skupiając się na detalach, przywracając mu jego właściwą szlachetność. W poprzednim systemie herb był niewielki i nieczytelny. Obecnie jest on podstawą identyfikacji - jest nośnikiem wartości marki, jest duży i odpowiednio wyeksponowany.

System identyfikacji wizualnej został uporządkowany - zastosowaliśmy rozróżnienie kolorystyczne odpowiadające dwóm podmiotom spółki ułatwiające poruszanie się w strukturze firmy.

Klikając "Akceptuj", wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookie na Twoim urządzeniu w celu usprawnienia nawigacji w witrynie, analizy korzystania z witryny i pomocy w naszych działaniach marketingowych. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności.