Klient: Unilever Polska S.A.

Zakres: 
Structural Design
 | 
Zakres: 
Packaging Design
 | 

Opakowania marki AXE. Sztuka obietnic

Packaging jest sztuką obietnic i wiarygodności, dlatego też projektując opakowanie, wiemy, że musi ono budzić zarówno pozytywne emocje, przyciągać uwagę, jak i pełnić funkcję informacyjną.

W przypadku marki Axe braliśmy również pod uwagę to, że Unilever od wielu lat opiera swoją komunikację marketingową na tzw. efekcie Axe, polegającym na wywoływaniu nieodpartego pożądania u kobiet do pachnących Axe mężczyzn. ;-)

Stąd pracując nad projektami opakowań kosmetyków dla mężczyzn, myśleliśmy również o tym, iż produkty te kupują często kobiety. W niektórych opakowaniach ważny był nie tylko efekt wizualny, ale również ich projekt strukturalny. Ciekawy sposób otwierania pudełka wpisywał się w nowy trend emocjonalnego “unboxingu” i pozwalał na efektowną ekspozycję produktu przy zamkniętym opakowaniu.

Klikając "Akceptuj", wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookie na Twoim urządzeniu w celu usprawnienia nawigacji w witrynie, analizy korzystania z witryny i pomocy w naszych działaniach marketingowych. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności.