Klient: Polpharma S.A.

Zakres: 
Logo Design
 | 
Zakres: 
Packaging Design
 | 
Zakres: 
Materiały POS
 | 

Logo i opakowania marki ETOPIRYNA. Skuteczny lek od Goździkowej

Etopiryna, która zyskała na rynku swoją nazwę własną “lek od Goździkowej” dzięki reklamie telewizyjnej, była swego czasu najpopularniejszym lekiem przeciwbólowym w Polsce.

Zaprojektowaliśmy proste, czarne, ale też charakterystyczne typograficzne logo, które wybija się z białego tła. W palecie barw połączyliśmy “zapalną” czerwień kojarzoną z bólem “sytuacją alarmową” oraz wyróżniający jasny żółty, kojarzący się ze słońcem i przyjemnością, a symbolizujący ulgę, którą przynosi stosowanie leku.

Klikając "Akceptuj", wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookie na Twoim urządzeniu w celu usprawnienia nawigacji w witrynie, analizy korzystania z witryny i pomocy w naszych działaniach marketingowych. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności.